ZARZĄDZENIE NR 293 /21
WÓJTA GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA
z dnia 16 grudnia 2021 r.
w sprawie wdrożenia w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
Na podstawie artykułu 26 ust. 1 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz.U.UE.L.2019.305.17) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 i poz. 1834),
zarządzam, co następuje:
§ 1.
Wdrażam w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej procedurę zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Pracownicy Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej zobowiązani są do zapoznania się z procedurą i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z jej przepisami. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt
Waldemar Brzostek
Zarządzenie Nr 290/21 Wójta Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 16 grudnia 2021r.