ZARZĄDZENIE NR 293 /21

WÓJTA GMINY OSTRÓW MAZOWIECKA  

z dnia 16 grudnia 2021 r.

 

w sprawie wdrożenia w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń

Na podstawie artykułu 26 ust. 1 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii (Dz.U.UE.L.2019.305.17) oraz art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 i poz. 1834),

zarządzam, co następuje:

 

§ 1.

Wdrażam w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej procedurę zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń, w brzmieniu określonym w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2.

Pracownicy Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej zobowiązani są do zapoznania się z procedurą i podpisania oświadczenia o zapoznaniu się z jej przepisami. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr  2 do niniejszego zarządzenia.

 

     § 3.

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

     § 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt

Waldemar Brzostek

 

Zarządzenie Nr 290/21 Wójta Gminy Ostrów Mazowiecka z dnia 16 grudnia 2021r.