Przypominamy o corocznym obowiązku składania zaktualizowanej informacji o wyrobach zawierających azbest
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania
i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31)
- osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami, wykorzystujące wyroby zawierające azbest przedkładają „Informację o wyrobach zawierających azbest” Wójtowi Gminy Ostrów Mazowiecka – do 31 stycznia 2025 r.
- podmioty gospodarcze, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą i osoby prawne, wykorzystujące wyroby zawierające azbest przedkładają „Informację o wyrobach zawierających azbest” Marszałkowi Województwa Mazowieckiego – do 31 stycznia 2025 r.
Przed wypełnieniem informacji należy sporządzić ocenę stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest w celu kwalifikacji wyrobów azbestowych do dalszego użytkowania lub usunięcia oraz określenia stopnia pilności podjęcia działań naprawczych.
Informację o wyrobach zawierających azbest należy przedkładać aż do zaprzestania użytkowania wyrobu i jego usunięcia.
Informację należy wypełnić i dostarczyć do Urzędu Gminy w Ostrowi Mazowieckiej w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2025 r.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod nr tel. 29 74 68 600 wew. 22 oraz pokoju nr 3 w Urzędzie Gminy przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka w godzinach od 7:30 do 15:30.
Wyświetlono: 747